Timp sarat!

Weekend-urile…cele mai fluide fantasme, se lasa vanate, adulate, ravnite..vin greu si se termina usturator de repede. La mine incep intotdeauna cu „NU am timp”, exista o disperare viscerala in mine, o tulburare cumplita…cum as putea sa imi traiesc viata doar in 48 de h?! Cum as putea avea timp pentru odihna, pentru respiro, pentru atributiile casei, pentru relaxare, pentru un film, pentru o plimbare, pentru citit, pentru familie, pentru prieteni, pentru cumparaturi, pentru visat, pentru gatit?! Cum incap toate aceste lucruri intr-un ghemotoc minuscul de secunde?! Am invatat sa ma mint..sa imi spun ca cele 48 de h sunt de fapt atemporale, timpul exista numai pentru ca l-am incadrat noi in niste unitati…in rest…totul e relativ…Pana si noi cu trecerea noastra prin lume, suntem doar o granula de nisip din tarmul unei mari…Si pentru ca veni din nou vorba de mare, rasfatul din acest weekend a fost o supa crema usoara de praz si somon 🙂

CSC_0560

Ingrediente:

  • o bucata de praz pana la partea verde
  • 4 cartofi
  • unt sau ulei de masline
  • un morcov
  • 200 ml smantana lichida
  • 2 lingurite amestec de condimente si legume uscate
  • 200 gr somon fume
  • o lime (sucul)
  • un varf de lingurita de oregano
  • piper
  • crutoane ( de preferat facute in casa, la cuptor cu unt si mirodenii)

Se pune pe foc prazul cu untul, piperul, condimentele pana prinde luciu, apoi punem cartofii taiati cubulete cu morcovul si 1,5 l de apa lasand toate aceste ingrediente sa fiarba. Cand au fiert, le mixam pana obtinem crema, la care adaugam treptat smantana lichida, oregano-ul, zeama de la lime si apoi somonul si mixam din nou. Am adaugat la servire crutoanele. S-aveti pofta 😉

Si daca credeti ca dorul de mare trece asa de usor…va inselati. 🙂 Dar macar am adus putin verde de primavara la noi pe masa si am lasat ferestrele larg deschise pentru un aer tare si proaspat dintr-un weekend in care invat ca trebuie sa AM TIMP!

CSC_0561CSC_0562

 

 

Lasă un răspuns

